Lista mea de bloguri

Like my blog?

miercuri, 23 martie 2011

Ce inseamna sa fii sexy ?

Mi-a ajuns azi in mana, din intamplare,  un tabloid... l-am deschis din curiozitate si am constatat stupefiata ca nici macar nu contine stiri mondene, ci doar o colectie de titluri scrise cu caractere de-o schioapa printre sani goi si domnisoare in chiloti! Mi-am dat brusc seama ca mie una mi se pare deja plictisitor fenomenul asta al goliciunii care ia din ce in ce mai mult amploare... Peste tot vezi: horoscop prezentat de femei goale, meteo in lenjerie intima, domnisoare care merg in cluburi imbracate cu un maieu sau o bluza pana la jumatatea feselor pe care o numesc generos rochie! Daca la incepu era socant, acum fenomenul a incetat sa mai socheze si este pur si simplu PLICTISITOR! Am devenit nostalgica gandindu-ma la vremurile in care era atat de sexy sa zaresti niste glezne fine, in dersuri delicate, ivindu-se de sub un trenci...


Nu stiu de ce si cum s-a ajuns la mentalitatea asta, ca ar trebui sa aratam si sa ne comportam ca niste femei de moravuri usoare ca sa ii cucerim pe EI! Poti sa fii extrem de sexy purtand o pereche de pantofi cu tocuri ametitor de inalte, buze rosii ca focul sau niste bijuterii spectaculoase. Nu vreau sa insinuez, Doamne fereste, ca mi-ar placea sa ne intoarcem la vremurile in care femeile purtau cate patru jupoane pe sub rochie. Port si eu fuste scurte si decolteuri, dar niciodata impreuna! Vedeti voi, in timp ce scriu aceste randuri am avut o revelatie: nu e chiar atat de simplu sa fii sexy! Poate de aceea au fost si au ramas atat de apreciate marile dive precum Audrey Hepbourn, Grace Kelly,  Marilyn Monroe, Brigitte Bradot, Liz taylor sau Sophia Loren... Sunt atat de multe reguli de urmat ca sa fii sexy! Sau poate e un talent cu care te nasti...



Cert e ca, in jungla asta moderna, printre femei care se vor a fi atragatoare aratand absolut tot ce au de aratat, sa fii sexy a devenit o arta! Cred ca nu exista o reteta pentru asta, dar sunt niste reguli care trebuie urmate. E interesant sa ceri si parerea reprezentantilor sexului puternic, pentru ca raspunsurile lor pot fi socante. Am facut pentru voi asta si am efectuat din curiozitate un mic "studiu" printre prieteni, cunoscuti, colegi si am aflat ca, in viziunea lor, o femeie sexy, obligatoriu:
- are parul curat  si coafat tot timpul
- are manichiura si pedichiura desavarsite, fara exceptie
- miroase intotdeauna minunat, dar discret, fara sa simti de la o posta parfumul ei
- este imbracata modern, curat, cu stil, cu haine potrivite varstei si siluetei ei
- poarta pantofi foarte frumosi in general si tocuri in special
- poarte fuste si rochii si nu exagereaza cu blugii
- se machiaza, dar nu prea mult. Majoritatea barbatilor apreciaza naturaletea pe timpul zilei (si codul bunelor maniere la fel :D )
- este feminina pana in maduva oaselor, are miscari fine, delicate, merge frumos si elegant chiar daca este imbracata in haine de sport sau in rochie de seara
- are maniere desavarsite
- are o voce frumoasa si calda
- are un zambet placut si dantura frumoasa
- poarta intotdeauna lenjerie intima foarte frumoasa indiferent de momentul zilei

Interesant, nu? S-ar parea ca barbatii apreciaza mai degraba o femeie imbracata decat una pe jumatate goala. Asta nu pentru ca nu s-ar uita cu placere la formele apetisante ale acestor domnisoare, dar barbatul este un vanator innsacut. El vrea sa descopere, sa cucereasca, iar nuditatea are un farmec deosebit atunci cand este sugerata, nu expusa intr-un mod atat de direct. Si sa nu uitam ca, desi m-am legat pana acum doar de aspecte de ordin fizic, sexualitatea vine intr-o mare parte din interior. E foarte important sa radem, sa flirtam, sa dansam, sa fim haioase si , nu in ultimul rand, inteligente, culte si artiste! :) Nu e nevoie sa agasam retina nimanui prin etalarea nurilor in public, putem pastra partea aceasta pentru dormitorul propriu si personal!
Ca o ultima curiozitate, incercati sa dati un search in Google sa vedeti ce va afiseaza la cautarea cuvantului sexy...

In speranta ca nu v-am plictisit prea tare, va imbratisez cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis