Lista mea de bloguri

Like my blog?

vineri, 5 august 2011

Oscar de la Renta Runway 2011 Collection

Printre intense pregatiri de nunta (a mai ramas doar o luna!), imi fac timp sa ma delectez cu noile colectii de moda pe 2012... Am ales sa vorbesc in acest scurt post despre colectia absolut superba a designerului meu preferat, Oscar de la Renta. Colectia Runway , ready to wear, este inspirata din pictura marelui Picasso, mai exact din perioada cubista a acestuia. Modelele sunt minimaliste, cu croiuri simple si imprimeuri geometrice diverse. Tinutele sunt innobilate de palarii superbe, iar

cromatica este axata pe tonuri bej si maro, puse in evidenta de nuante intense de turcoaz, dar si pe deja clasicul alb-negru, cu accente de rosu...
Va las sa va delectati cu imaginile, mentionand ca am ales (cu greu din multitudinea de tinute fabuloase) tinutele mele preferate...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis