Lista mea de bloguri

Like my blog?

joi, 17 noiembrie 2011

Ombia nail polish remover pads

Astazi o sa va prezint un produs pe care l-am descoperit intr-o vacanta pe care am petrecut-o in acesta toamna in Ungaria. Am gasit acest produs in magazinele Aldi si sunt sigura ca poate fi cumparat din orice magazin care face parte din reteaua Aldi. Nu cred ca exista astfel de magazine in Romania, cel putin nu in Cluj.

Ombia nail polish remover pads este o inventie geniala!

Cutia contine 60 de bucati, iar pentru o utilizare veti folosi maxim 4-5 discuri in cazul lacurilor foarte colorate (rosu, albastru, negru etc) si intens pigmentate. Ceea ce m-a surprins cand am deschis cutia este mirosul foarte placut si faptul ca nu miros absolut deloc a dizolvant! Ok, sun fara acetona, dar pana si dizolvantele fara acetona au un miros specific de diluant! Discurile Ombia insa, nu.

Sunt imbibate cu un lichid uleios, probabil vitamina E (pe eticheta este mentionata prezenta acestui ingredient) si, in ciuda texturii ciudate, curata foarte bine lacul de unghii si lasa suprafata unghiei si cuticula uleioase. Pelicula uleioasa se absoarbe rapid, lasand cuticula moale si hidratata. Am observat efectul benefic al vitaminei E si pe unghii, acestea aratand mai hidratate si mai sanatoase. Sunt foarte multumita de aceste discuri si mi-e ciuda ca am cumparat doar doua cutii! Sper sa gasesc pe cineva care imi poate aduce din strainatate :)

Recomand cu caldura acest produs tuturor fetelor! Este minunat!


Un weekend minunat tutror!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis