Lista mea de bloguri

Like my blog?

marți, 1 mai 2012

The Makeup Shop

Salutare tuturor dupa o luuunga pauza :)

In primul meu post de dupa "despartire" as vrea sa va vorbesc despre recenta descoperire pe care am facut-o, site-ul www.makeup-shop.ro, si experienta mea cu prima comanda facuta. In primul rand, am ramas placut impresionata de multitudinea de lucrusoare minunate pe care le-am gasit pe acest site, dar si de faptul ca pot cumpara produse Sleek, produse pe care imi doresc sa le incerc de fooaaarta multa vreme! Zis si facut... am facut prima comanda saptamana trecuta si am primit-o in 48 de ore lucratoare prin curierat rapid, produsele ambalate foarte ok, in folie protectoare si in stare ireprosabila.
Am optat pentru:
  • Sleek - ONE Water Based Finishing Powder
  • Eyeliner waterproof negru de la Wet'n Wild
  • Pearl Eyeliner in nuanta Sorceress (un mov inchis perlat) de la Beauty UK pe care mor de nerabdare sa il incerc 
  • Oja gri mat de la Beauty UK (nuanta Slate)
Despre calitatea produselor inca nu pot sa va spun nimic pentru ca nici nu le-am testat inca, insa promit sa revin cu un review pentru fiecare in parte. Parerile pe care le-am citit pe bloguri insa sunt pozitive, motiv pentru care am si facut aceste alegeri.

In final, trebuie sa mentionez ca ma declar multumita de prima mea comanda, inclusiv de micile detalii care fac diferenta, adica un card de multumire personalizat pe care l-am gasit in cutie. Va recomand acest site cu caldura, face o treaba cu adevarat buna!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis