Lista mea de bloguri

Like my blog?

vineri, 7 septembrie 2012

Firma de curatenie White Lotus

Recent, mai exact saptamana trecuta, am fost nevoiti sa desfasuram operatiunea "centrala de aparatament", operatiune foooarte costisitoare si foarte incomoda. Pe langa partea financiara, trebuie mentionat ca se face un dezastru greu de imaginat, cel putin in cazul meu, pentru ca mobila de bucatarie a trebuit demontata si cladita in living. Tot acest proces s-a dovedit si mai incomod datorita celor 45 de metri patrati pe care ii are micul si modestul nostru apartament. In plus, un strat generos de praf de perete acoperea absolut orice loc si obiect din casa! Datorita starii mele prezente (sarcina luna a 5-a) nu am putut sa "prestez" la capitolul curatenie, asa ca amabilul si grijuliul meu sot (Multuumeeesc, pui!) mi-a sugerat sa angajam o firma de curatenie. Zis si facut! M-am pus pe google-it si am dat peste mai multe firme si am decis sa merg pe mana uneia care are agenti barbati, ca sa nu cumva sa nimeresc pe o biata tanti cu situatie financiara precara, nevoita sa faca curatenie, care sa respire greu, ostenita dupa spalarea unui gream! O astfel de situatie m-ar fi indispus foarte mult! Am dat si peste firma White Lotus, cu un site destul de profi si  o descriere care m-a convins. Dupa aceea, mi-am dat seama ca vazusem masina lor si pe strada parintilor, unde locuiesc oameni destul de "cu dare de mana" si m-am decis sa apelez la serviciile lor.

Nu pot sa fac o comparatie pentru ca nu am mai lucrat cu alte firme de curatenie, dar ma declar profund dezamagita! Am platit 300 de lei pentru o treaba de mantuiala. Dupa ce au plecat cei doi baieti, m-am pus si am mai aspirat inca o data, am mai spalat pe jos si am lustruit mobila... In toate colturile domneste praful, pentru ca mopul nu patrunde evident in colturi si cu carpa nu s-a curatat. Cuptorul e curat in sensul ca mai exista resturi de mancare intarita pe el. Pe langa vasul de toaleta nici macar nu s-a stres, fiind urme de moloz si praf cat cuprinde, ca sa nu mai vorbim de igienizarea cosurilor de gunoi, pe care  le-am mai spalat de doua ori ca sa arata acceptabil, desi fusesera cica spalate. Pe site scria ca se curata covoarele cu instrumente speciale cu abur si solutii/ sampoane de improspatare, in schimb m-am trezit ca le-au aspirat doar, iara aspiratul a fost, evident, de mantuiala.
Baietii au terminat in 3 ore, au luat 300 ron si au plecat grabiti. Nu o sa mai lucrez cu ei, asa e clar. Nu pot spune ca sunt multumita de nimic din ce au facut si imi pare rau de bietul patron ca el pare destul de profi. Nu au pe site o sectiune de pareri, ca as fi scris un review si acolo, dar poate o sa ii trimit un mail, cine stie... Eu una, daca as avea o afacere micuta de acest gen, as suna obligatoriu clientii dupa operatiune pentru un feedback referitor la actiune. Genul acesta de customer care este chiar usor de realizat, ieftin si extrem de eficient!


2 comentarii:

ShareThis