Lista mea de bloguri

Like my blog?

luni, 18 aprilie 2011

Inspirational - Scarlet O'hara's Red Dress

Odata cu aparitia soarelui, mi-a mai venit si mie inspiratia si cheful de viata si am decis sa fac o noua postare. Nu a fost usor sa ma decid asupra subiectului pentru am am o mie de idei pe care vreau sa le impartasesc cu voi. Intamplarea a facut ca, de dimineata, rascolind internetul in cautarea unor stiluri de coafura a anilor 1890 -1910, sa dau peste aceasta poza:

Imi amintesc perfect, in mare parte datorita faptului ca am vazut filmul de vre-o douazeci de ori, imaginea lui Scarlet O'hara purtand acesta spectaculoasa rochie rosie. Dincolo de alegerea sriitoarei si apoi a regizorului pentru acesta rochie (cei care au vazut filmul/ citit cartea vor intelege ca rosul nu este intamplator ales pentru aceasta rochie si nici spectaculozitatea ei nu este intamplatoare), tinuta iti taie respiratia. NU degeaba au fost scoase serii intregi de papusi Scarlet, toate purtand aceasta rochie. Imaginea este epica, reflecta eleganta, sezualitate, pasiune... prin alaturarea catifelei, a voalului si a penelor s-a obtinut un adevarat spectacol intr-o singura rochie. Poate fi si pentru voi motiv de inspiratie.

Va doresc o zi insorita, si la propriu, si la figurat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis