Lista mea de bloguri

Like my blog?

vineri, 29 aprilie 2011

The Royal Wedding

Profitand de pe urma faptului ca o raceala cam capricioasa ma tintuieste de ceva zile la pat, am urmarit azi, cu sufletul la gura, pregatirea si apoi desfasurarea nuntii regale de la Catedrala Westminster Abbey din Londra. M-am uitat in primul rand pentru ca o astfel de manifestare este o adevarata mana cereasca pentru orice fashionista adevarata, iar al doilea motiv a fost, recunosc, curiozitatea de a vedea rochia de mireasa a lui Kate. Dupa cum corect s-a vehiculat toata dimineata, Kate a purtat o rochie Sarah Burton, succesoarea regretatului creator de moda Alexander McQuin.
 Mie personal mi-a placut foarte mult tinuta aleasa de Kate si am constatat cu surprindere ca simplitatea ei a fost si apreciata, dar si criticata pe forumurile romanesti. Rochia, doar aparent simpla, este creata dintr-un material extrem de pretios, cu o broderie minunata pe trena lunga de 2 metri si jumatate (cu siguranta executata manual). Manecile din dantela fina fac minunat trecerea dintre clasic si modern, iar decolteul adanc in forma de V ii pune foarte frumos in evidenta linia gatului. Accesorizarea este impecabila, Kate purtand doar o pereche de cercei fabulosi cu perle si diamante si o tiara. Imi place simplitatea coafurii si a machiajului, simplitate ce nu face decat sa ii puna in evidenta frumusetea naturala. Voalul lung este superb, iar delicata broderie de pe margini intregeste imaginea de ansamblu.
In concluzie, nu pot decat sa contrazic intru totul comentariile stupide de genul "prea simpla" si "banala" sau "asta e rochie de printesa?!" spunand inca o data ca LESS IS MORE si Kate, acum Katherine of Wales, duchess of Cambridge, a dat dovada din nou de stil, clasa si eleganta. Bravo! Nu pot decat sa le doresc mirilor "Casa de piatra"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis