Lista mea de bloguri

Like my blog?

joi, 12 mai 2011

Lacurile de unghii Farmasi

    Am mai spus si spun inca o data ca nu imi place sa dau foarte multi bani pe lacurile de unghii pentru ca, fiind obsedata sa am o colectie cat mai mare, ar fi o pasiune mult prea costisitoare. Cu toate acestea, caut produse care sa aiba totusi o calitate buna, chiar daca nu costa o avere (investesc adevarate "averi" in schimb in creme de fata, lotiuni, fdt, pudra si cosmetice in general).
    Aflandu-ma in plimbare prin Iulius Mall am dat peste standul Farmasi (cosmetice low end made in Turcia)... Mi-am aduus aminte ca am tot vazut pe bloguri aceste lacuri si am decis sa imi cumpar si eu unul. Paleta de culori este foarte bogata si nunatele sunt superbe, cu greu m-am putut hotari asupra unui singur lac. Am ales nuanta 031, un mov sclipitor foarte frumos.Mentionez ca pretul este de doar 3,5 ron!
Am ajuns acasa multumita de "afacerea" pe care am facut-o, dar fericirea mea a inceput sa dispara inca de cum am deschis sticluta. M-a izbit un miros puternic de diluant, benzina, solvent... nu stiu exact ce, dar nu miroase ca si lacurile obisnuite ci de 1000 de ori mai puternic si mai ciudat. In fine, trecand peste acest inconvenient si peste faptul ca iubitul meu (care ador mirosul de acetona/oja a parasit bombanind camera :)) ) am trecut la treaba. Pensula e foarte ok, nici prea groasa, nici prea subtire, nu cade par din ea si sta dreapta, frumos, nu are perii in toate directiile. Primul strat arata horror, desi consistenta lacului e ok. Al doilea strat arata chiar bine si m-am declarat multumita. Trebuie sa completez ca am aplicat lacul peste 2 straturi de top-coat pt ca m-a cam speriat si pretul foarte mic si mirosul acela puternic. Desi am citit pe alte bloguri ca este rezistent si tine cel putin 3 zile, dupa nici 2 ore mi s-a cojit de pe o unghie. Ciudat e ca se cojeste in fasii lunguiete, nu se ciobeste la varf ca la alte lacuri. Mentionez ca era complet uscat... Una peste alta, nu imi pare rau de cei 3,5 lei dar nici nu o sa mai cumpar alta data acest lac! Ma declar nemultumita! Poate ca peste unghii tehnice, gel, acryl... tine foarte bine dar pe naturale nu.
Verdict final: spun categoric NU lacului de unghii Farmasi.

PS: donez lac de unghii Farmasi, folosit o data, mov, nuanta 031 :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis