Lista mea de bloguri

Like my blog?

joi, 12 mai 2011

Crema pentru maini Farmec

Mi-am achizitionat acesta crema, aflandu-ma intr-o etapa in care sustin brandurile romanesti si mai ales pe cele clujene :) Este disponibila in trei variante: cu glicerina, cu aloe si ceai verde si cu miere si galbenele. Am ales-o pe cea din urma, fiind un fan declarat al mierii si al proprietatilor sale hidratante si nutritive.

Farmec spune: "Proprietatile calmante, hranitoare ale mierii si galbenelelor sunt recunoscute din vechime. Prin structura sa lejera se absoarbe usor in piele. Pielea devine neteda si moale. Combinatia galbenele-miere calmeaza, hraneste si tonifica pielea in profunzime"
Utilizare: Se aplica pe pielea inca umeda, in strat subtire, masand usor pana la absorbtia completa.

La prima utilizare mi s-a parul ca intra foarte greu in piele si imi lasa la suprafata o pelicula grasa, neplacuta. M-am cam speriat pentru ca urasc sa imi simt mainile uleioase! Dupa cateva minute insa, mainile mele erau fine, catifelate si deloc uleioase! Dupa ce m-am obisnuit cu acesta senzatie ciudata imediat dupa aplicare, am realizat ca acesta crema chiar isi face treaba. Am aplicat-o si pe pielea umeda si sucata si sunt multumita de hidratarea pe care mi-o ofera si de faptul ca mainile mele sunt fiiineee de tot :D  Contine intr-adevar in lista de ingrediente si parabeni, dar pozitia mea fata de acestia nu este tocmai nefavorabila.
Verict final: o recomand din toata inima, mai ales ca tubul de 100 ml costa doar 6.5 ron :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis