Lista mea de bloguri

Like my blog?

luni, 13 iunie 2011

June Obsession - Sandale cu printuri florale

Astazi m-am delectat cu o bine-venita sesiune de shopping si am reusit sa fac cateva achizitii valoroase pentru garderoba mea. Nu o sa va vorbesc despre toate cumparaturile pe care le-am facut (desi mi-ar placea) ci o sa ma axez pe cea mai recenta obsesie a mea: sandalele cu printuri florale! Unul din cele mai frumoase trenduri ale sezonului de primavara - vara 2011, floral printul este prezent anul acesta in toate marile colectii, fie ca e vorba de rochii fluide si vaporoase, camasi, pantaloni, bluze, genti sau incaltaminte. Feminin si jucaus, acest imprimeu da farmec tinutelor si le confera un aer romatic. Incaltamintea cu motive florale mi se pare absolut fermecatoare, in primul rand pentru ca sunt innebunita dupa pantofi si consider ca niciodata nu poti avea suficient de multe modele si in al doilea rand pentru ca fiecare pereche de astfel de incaltari este fermecatoare si vesela, intocmai ca o zi de vara. Mi-am gasit perechea perfecta la Benvenuti, sunt albe, cu toc si platforma de pluta si cu o superba broderie florala multicolora aplicata pe piele.Pretul este de 239.00 de lei. Din pacate nu am posibilitatea sa le fac acum o poza, promit insa sa revin cu pozele. Pana atunci, va las in compania unor poze cu sandale foarte frumoase si extrem de fashionable:




Eu una cred ca merita pe deplin investitia intr-o astfel de pereche de sandale. Sunt comode, frumoase si feminine si inspira soare, vara si veselie. :)
Astept parerile voastre. Pupici!

4 comentarii:

  1. si eu "salivez" la o astfel de pereche:D..in curand sper sa-mi achizitionez si eu una...desi nu stiu la ce o sa o asortez..pentru ca sunt foarte feminine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bondarica, achizitioneaza-le cu incredere! Si eu am crezut ca o sa am probleme cu asortarea... Merg cam la orice, blugi/ pantaloni scurti/ fusta si un top uni intr-una din culorile imprimeului, rochite colorate sau albe (arata bine si cu rochite maxi de in), cam orice, cu conditia sa nu aiba imprimeu sau imprimeul sa se regaseasca si in sandale. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt absolut superbee..cine nu si-ar dori asa ceva:(
    te invit si pe la mine:*
    madalinabeauty.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. au facut reducere la Benvenuti. Mi-am luat sandalele cu 169 lei, in loc de 239!!!

    RăspundețiȘtergere

ShareThis