Lista mea de bloguri

Like my blog?

luni, 6 iunie 2011

Protectia solara

Am citit acum cateva minute pe blogul Siginei o postare foarte interesanta care mi-a adus aminte ca vroiam si eu de ceva vreme sa scriu despre asta. Pe mine personal ma socheaza inconstienta fetelor care merg de cateva ori pe saptamana la solar si fac plaja la orele cele mai periculoase. Pe langa imbatranirea prematura a pielii, expunerea excesiva la soare sau radiatii UV duce la aparitia cancerului de piele. Nu o sa mai vorbesc foarte mult despre acest lucru pentru ca exista suficienta documetatie pe internet si s-a tot vorbit despre acest subiect, dar doresc sa trag un semnal de alarma pentru ca multa lume pur si simplu nu constientizeaza pericolul expunerii incorecte la soare! Pe langa evitarea expunerii la soare in intervalul critic 11:00-17:00, este obligatoriu sa folosim creme cu FPS in functie de tipul nostru de piele. Eu folosesc creme cu SPF 25 sau 30 cand fac plaja si lapte de corp cu SPF 15 sau 20 in restul timpului. Da, protectia solara ar trebui sa intre in rutina noastra cotidiana, nu doar atunci cand facem plaja. Caut sa folosesc si un balsam de buze sau ruj cu SPF si neaparat fdt si creme de fata cu minim FPS 15! Ne putem bronza frumos si sanatos fara sa ne expunem unor riscuri atat de grave! Soarele de altfel este foarte sanatos in doze mici (15-20 minute) ajutand la asimilarea vitaminei D.


Acestea sunt produsele mele preferate care au FPS:
- Clinique Super City Block Oil-Free Daily Face Protector SPF 40 - care isi face toti banii, este un produs grozav pe care vi-l recomand cu caldura. Singurul dezavantaj este pretul destul de mare...
- Cremele de protectie solara Avon  si cele dupa expunerea la soare - sunt cele mai ieftine creme bune pe care le-am folosit, miros foarte placut, sunt eficiente si imi palce mai ales cremea de corp dupa expunerea la soare cu particule aurii (ambalajul albastru)
- Neutrogena Norwegian Formula Age Shield Sunblock
- BIODERMA Photoderm Max Stick  cu FPS 50 - pt protectia buzelor

Voi cum va protejati de soare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis