Lista mea de bloguri

Like my blog?

luni, 14 noiembrie 2011

eMAG - Un exemplu de ASA NU!!!

Din pacate pentru mine, trebuie sa incep iar sa postez, dupa o absenta de mai bine de o luna, cu o postare care ma umple de nervi si ganduri rele. Nu imi place sa critic si incerc sa ma abtin pe cat pot, cautand sa inteleg ce e de inteles, insa ceea ce am patit eu acum depaseste orice posibilitate de intelegere!

Ca sa incep cu inceputul, cum se incepe orice poveste, acum vre-o o luna si jumatate, am cumparat de la eMAG: doua televizoare LG, nu pentru ca ar fi avut cele mai bune preturi din lume ci pentru ca se ofereau niste vouchere cadou, vouchere cu care puteai ulterior sa cumperi alte produse electrocasnice si electronice tot LG. Vad ca printre produse figureaza si " DVD Playere/Recordere, Sisteme Home Cinema, Televizoare, Aparate de aer conditionat, Aspiratoare cu apa & uscate, Masini de spalat rufe, Aparate frigorifice, Cuptoare cu microunde & electrice; citand din regulament" si ma gandesc fericita ca imi pot astfel achizitiona si masina de spalat si aspiratorul cu o reducere foarte buna! (mentionez ca am un voucher de 470 ron si unul de 250). Mi-am ales din timp produsele, urmand ca incepand cu 11 noiembrie sa pot folosi voucherele... In 11 nov, SURPRIZAAAA, nu mai erau DELOC masini de spalat LG, s-or fi terminat toate (?!?!?!) si un singur aspirator amarat pe care nu l-as fi vrut nici gratis! Fix la inceperea perioadei de utilizare a voucherelor! Ce ciudat!


VINERI, 11.11.2011

Sun eu frumos la eMAG si imi spune o domnisoara ca asta este , va depune o sesizare si vedem.
Evident ca nu ma las, fac o sesizare si online, le scriu pe Facebook, Tweeter etc... Il suna o domnisoara pe sotul meu, pe numele ei IOANA CIOCARLAN, intitulata Team Leader Serviciul Reclamatii si Sesizari Clienti, in cursul aceleiasi zile, si ii spune pe un ton mieros ca e totul in regula, sa nu ne facem probleme, ca ne putem alege de la orice brand dorim noi si ca se va rezolva. Ii trimite sotul pe pe mail, la cererea dansei, produsele dorite si seria voucherelor, iar doamna ne asigura ca sambata le primim. Bun... toate bune si frumoase!

LUNI, 14.11.2011

Sun la eMAG sa vad statusul comenzii si aflu cu stupoare (?!?!) ca nu am nici o comanda notata!!!! Ba mai mult, doamna IOANA CIOCARLAN ba e ocupata, ba e in pauza de masa, cert e ca nu mai raspunde nici pe mail, nici la telefon... Teapa de zile mari, as completa, caci incep sa cred ca pot sa arunc la gunoi voucherele respective :( sunt dezamagita si trista, am cumparat de la ei, eu si familia mea, trei TV, monitor si mai multe maruntisuri in valoare pe peste 2000 de euro, iar acum trebuie sa ii sun si sa ma rog de ei sa imi primesc drepturile. Un lucru e clar, eu nu voi mai comnda niciodata de la ei, si nici nu va sugerez voua sa comandati. O firma care se poarta astfel cu clientii fideli nu mai merita sa functioneze! M-am saturat sa traiesc intr-o tara unde firmele se poarta cu clientii ca si cum le-ar face o favoare acestora ca le vand produse sau servicii....

Mare dezamagire, eMAG...

UPDATE: 15:11.2011

Produsele au sosit pana la urma prin curierat rapid. Le-am despachetat,sunt foarte ok. Pacat ca experienta asta, care putea fi foarte frumoasa, s-a dovedit a fi cat se poate de "romaneasca". Bine macar ca s-a rezolvat. Nu stiu totusi daca o sa mai comand de la ei, desi au intr-adevar produse bune la preturi imbatabile...

Un comentariu:

  1. Din experieta mea cu Emag, curenta dar si anterioara, cel mai probabil au prea multe comenzi si deja suportul pe care il acorda clientului a scazut la un nivel suparator de jos pentru client. Si eu am cumparat un produs de le ei pentru a primi un voucher pe care sa-l folosesc pentru a achizitiona alt produs insa au omis sa emita voucherul conform regulamentului. A fost nevoie de mai multe telefoane si doua sesizari pentru ca problema sa se rezolve intr-un final dupa cca. 36h, insa modul acesta de business, cu atat de multe gafe si intarzieri in rezolvarea problemelor, nu le face deloc cinste.

    RăspundețiȘtergere

ShareThis