Lista mea de bloguri

Like my blog?

luni, 24 ianuarie 2011

Ce imi place in ianuarie? Favoritele lunii!!

E o dimineata friguroasa si mohorata si nu prea aveam chef sa scriu pe blog...Totusi, mi-am luat inima in dinti si m-am decis sa scriu o postare despre ce imi place mie in luna ianuarie.. Ca sa fiu mai explicita, "mi se pune pata" cam in fiecare luna pe cate ceva, iar incepand cu luna acesta o sa impartasesc cu voi micile mele "obsesii" lunare! Va avertizez ca acest post nu trateaza neaparat lucruri legate de moda sau frumusete, ci este pur si simplu un inventar al lucrurilor care mie imi plac foarte mult in momentul de fata :)

1. Imi place rujul rosu! Minunat de clasic, de un efect intotdeauna admirabil! Nu ma pot abtine sa nu il port...la serviciu, la iesirile cu prietenii... cate-o data l-as purta si pe acasa :D Este extrem de sexy! Pentru a purta rujul rosu, trebuie insa sa tineti cont de cateva lucruri. In primul rand, buzele trebuie sa fie bine hidratate, ca sa nu apara eventuale "cojite" inestetice. Aplica un balsam de buze cu 15-20 de minute inainte de a te ruja. Acesta va hidrata si va pregati buzele. Aplica apoi un strat de fond de ten si fixeaza cu pudra. Acest pas va asigura o baza eficienta pentru ruj, astfel incat acesta va dura mai mult si se va aplica mai bine. Contureaza apoi buzele cu un creion special. recomandarea mea: L'oreal Infaillible Lip Liner, nuanta 711 Invincible Red. Este rezistent, cu o textura cremoasa si retractabil, ceea ce ne scape de problema ascutitului! Am dat pe el parca 24 de lei... Aplica apoi rujul, folosind o pensula speciala. Am fost surprinsa cat de buan este pensula retractibila pentru buze de la Avon! Chiar merita fiecare leu! In ceea ce priveste rujul,  fiecare are branduri preferate. Mie imi plac: Seventeen Long Stay 18 Pure Red,  Color Riche L`Oreal sau Avon Ultra Colour Rich 2000 Red.

2. - Imi plac foarte mult sepcile si caciulile, pentru care am facut o adevarata obsesie! Prezente in toate colectiile marilor creatori de moda, sepcile, fie ca sunt din blana naturala sau tricotate, sunt cu siguranta foarte utile pentru vremea de afara!
Multa vreme am refuzat cu vehementa sa port ceva pe cap, dar am cedat in fata multitudinii de modele superbe pe care le-am gasit prin magazine. Fie ca alegi o bascuta tricotata, intr-o culoare vesela sau neutra, sau iti pui o sapca de blana stil rusesc sau, de ce nu, o palarie, cu siguranta te vei simti foarte bine! Sa nu mai punem la socoteala faptul ca iti va fi si foarte cald, nu-i asa? :) In plus, se gasesc caciuli pentru toate stilurile, asa ca poti alege si una foarte vesela, cu pomponi , si una foarte eleganta dintr-o blana naturala... Decizia e a ta!



3 .Pe locul trei vine ceva ce nu are legatura cu lumea modei sau cu frumuseatea, dar ceva ce cu siguranta va place si voua la fel de mult! Este vorba despre ceaiul fierbinte, baut in zilele friguroase de iarna, sigur, intr-o companie de exceptie! Imi place foarte mult noul Ceai de iarna de la Fares! Este absolut delicios, un amestec savuros de macese, mere, coji de portocale, scortisoara, cuisoare, flori de hibiscus, care te incalzeste pe dinauntru si miroase absolut incredibil! Si, ca un mic truc, il puteti folosi si pentru aromatizarea vinului fiert !:D




4. Pe locul patru am ales un film... Un film pe care l-am vazut de nu stiu cate ori si o sa il revad de fiecare data cu aceeasi placere!  Ma refer la clasicul Breakfast at Tiffany's din 1961, avandu-i in rolurile principale pe Audrey Hepbunrn si George Peppard . Filmul descrie minunat atmosfera new-yorkeza a anilor '60 si este o incantare atat pentru domane, cat si pentru domni. Minunata Audrey face senzatie in tinute fabuloase si accesorii Givenchy, fiind pe acea vreme imaginea faimoasei case de moda! Fie ca  inca nu l-ati vazut, sau l-ati vazut de "n" ori ca si mine, uitati-va la el  intr-o dimineata de duminica, cu un mic dejun copios, servit  in pat, alaturi de iubit/iubita/sot/sotie sau un prieten/prietena drag/a! Eu asa am facut ultima data si a fost o experienta memorabila :) Filmul are de toate: poveste, drama, umor, stil si iubire! Vizionare placuta! ;)

5. Bijuteriile "de iarna"- recunosc, am furat aceasta denumire de la cineva drag, care confectioneaza cu pasiune si migala bijuterii handmade. Imi plac acum, in ianuarie, mai ales colierele oversized, pe care le pot purta peste pulovere groase, camasi sau rochii tricotate. Imi place ca sunt accesibile ca pret, asadar imi pot permite un numar mare de coliere si cercei, din sticla, pietre semi-pretioase sau chiar si plastic, intr-o gama larga de culori asortate cu vestimentatia. Am achiztionat recent mai multe seturi si am inceput sa imi compun tinuta dimineata in functie de ce bijuterii vreau sa port, nu invers :)) Promit sa revin cu poze!

6. Targurile de mirese- daaaa! Recunosc ca ador luna ianuarie pentru ca au inceput targurile si expozitiile pentru mirese! Deja am fost la "Nunta la Palat", la Muzeul de Arta din Cluj si ofertele sunt foarte bogate. Aceste targuri vin cu succes in ajutorul viitorilor miri, fie ca acestia doresc sa cumpere haine, pantofi, verighete, invitatii, servicii foto-video sau vor doar sa se inspire din decorurile prezentate!


Cam asta mi-a placut mie in ianuarie... Avand in vedere ca luna inca nu e gata, poate o sa updatez postul :p Daca vreti sa imparatasiti ce v-a placut voua luna asta, va invit sa comentati! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis