Lista mea de bloguri

Like my blog?

joi, 13 ianuarie 2011

La Vie En Rose!

Am o idee...haideti sa ii facem putin in ciuda vremii mohorate de afara (la Cluj ploua si este foarte urat!) si sa aducem o picatura de roz in viata noastra! Ce poate fi mai feminin, mai vesel, mai optimist, mai romantic decat rozul?! Am hotarat asadar sa va prezint astazi cele mai bune produse...ROZ!



Mascara "Max Volume Flash" de la Rimmel London. Marturisesc ca am cumparat prima data aceasta mascara in lipsa de fonduri suficiente pentru achizitionarea mascarei pe care eu o folosesc in mod normal, Fals Lash Effect de la Max Factor (si de care, apropo, sunt mai mult decat incantata !!!!).  Produsul promite un volum spectaculos datorita continutului de keratina si colagen (formula LASH EXPAND), care definesc fiecare geana in parte, precum si a periutei revoulutionare, cea mai mare existenta la Rimmel.
Efectul este intr-adevar notabil, eu personal fiind foarte multumita! Mai mult, se usca foarte repede, astfel incat nu risti sa te murdaresti la fiecare clipit. Si rezistenta  este foarte buna, Max Volume Flash rezistand pe gene cu succes intre 8 si 10 ore! Si ochii mei sensibili au fost multumiti de acest produs, desi tolereaza greu multe produse cosmetice. Se gaseste intr-o singura varianta de culoare, Ultra Black, si costa unde in jur de 25-28 de lei.




Sigur ca parfumul este in fond si la urma urmei o chestiune de gust... Mie una imi place foarte mult aroma lui Love of pink de la Lacoste. Este un parfum casual, minunat pentru a fi purtat ziua, si imi da energie si buna dispozitie atunci cand imi pulverizez putin "Love of pink" pe gat si pe incheieturi dimineata, inainte sa ies din casa.
Notele de varf
Portocala Rosie si Fructul Pasiunii, combinate cu o atingere usoara de coaja de Lamaie si acorduri fructate.
Notele de mijloc o combinatie florala delicata de Magnolie Roz, Floare de Gutui si Stephanotis. 

Notele de baza
Lemn alb de Cedru si mosc, stropite cu o picatura de vanilie
Pur si simplu...yum!!
Se gaseste in magazine la aproximativ 200 lei (varianta de 50 de ml)


 Crema anticelulitica Cellulight de la Elmiplant -
marturisesc ca nu am incercat inca aceasta crema, dar am auzit numai lucruri foarte bune despre ea! De altfel, maine intentionez sa o achizitionez! Principalele ingrediente sunt: GUARANA (contine de 2-3 ori mai multa cofeina decat cafeaua sau ceaiul negru), ALGELE MARINE (ajuta la eliminarea apei din tesuturi, actioneaza asupra depozitelor de grasime, tonifica pielea si reduc aparitia aspectului de coaja de portocala) si ULEI DE PIPER NEGRU (imbunatateste circulatia si tonusul muscular). pentru ca rezultatele sa se vada cu adevarat, trebuie folosita de 2 ori pe zi, timp de cel putin 8 saptamani. Promit sa revin dupa ce o testez!
Pret: 20-25 lei.





Balsamul de buze nutritiv cu aroma de zmeura de la Yves Rocher (Nourishing Lip balm Raspberry Scent
O sa observati cu siguranta ca, pe parcursul majoritatii postarilor mele, o sa mentionez de foarte multe ori marca Yves-Rocher. Nu ma pot abtine pentru ca, in proportie de 80%, produsele lor sunt fenomenale! Pentru mine cel putin, chiar functioneaza! Balsamurile de buze Yves Rocher sunt practic o minune intr-o cutiuta mica si cocheta! Contin in proportie de 98% ingrediente de origine naturala (unt de karite, ulei de migdale, ulei de ricin, vitamina E si ulei de jojoba) si fac adevarate minuni pentru buzele uscate si crapate. Sa nu mai punem la socoteala si gustul minunat, in acest caz de zmeura, care pe mine ma innebuneste pur si simplu!


Antiperspirantul Dove Hair Minimising
Folosesc de ceva vreme deodorantele Dove, care, chiar daca in urma cu vre-o trei ani, mi-au displacut profund si mi s-au parut complet ineficiente. Acum folosesc numai Dove, functioneaza pentru mine foarte bine. In ceea ce priveste gama "Hair minimising"...hmmm... nu sunt sigura daca este efect placebo sau chiar are un usor efect! Oricum, miros grozav, lasa pielea uscata si te protejeaza impotriva transpiratiei cu succes intreaga zi! In plus, nu lasa inesteticele si enervantele urme albe pe haine. Asadar...il recomand, fie ca are sau nu efect de incetinire a cresterii parului de la sub-brat!





Sper ca ati lecturat cu placere :D      Va doresc tuturor o zi .... ROZ ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis