Lista mea de bloguri

Like my blog?

luni, 7 februarie 2011

Fard de pleoape Deborah gratuit cu revista Unica de februarie

Hey girls! In revista Unica, luna aceasta veti avea parte de un cadou special, si anume un fard de pleoape Deborah Milano, disponibil in 8 culori diferite:  
  • 4 variante Ombertto Duo (maro+crem, negru+alb, gri+bleu, verde inchis+verde deschis) , una dintre pastile este mata, iar cealalta este perlata pentru realizarea unui efect contrastant de lumini si umbre.
    Este hipoalergenic
  • 4 variante  mono (roz, verde, maro, grena) - toate cu irizatii aurii

      Suna super bine, nu ? :)

2 comentarii:

  1. Am vazut si eu revista insa avea o combinatie gri+bleu si nu mi-a placut...
    sincer..nu mi se pare o "afacere" asa de buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut la Inmedio maroul si rozul cu irizatii aurii, mie mi s-au parut destul de ok. pe cele duo nu le-am vazut inca..

    RăspundețiȘtergere

ShareThis