Lista mea de bloguri

Like my blog?

duminică, 13 februarie 2011

Max Factor Smokey Eye Effect Eyeshadows - a sort of review

Daca tot ar trebui sa  vina primavara incet, incet, m-am gandit ca ar fi bine sa aduc un strop de culoare in machiajul si in garderoba mea, ca prea eram fixata numai pe negru, alb, gri si tonuri nude. Din pacate, dimineata cand ma pregatesc pentru serviciu sau alte activitati, nu prea am timp pentru un machiaj foarte elaborat. De aceea m-am gandit sa scriu azi despre creioanele-fard Max Factor Smokey Eye Effect Eyeshadows, in ideea ca nu sunt singura in aceasta situatie, iar aceste creioane pot sa constituie o solutie rapida si eficienta.
Se gasesc in 6 variante de culoare:
  • 01 Max Factor smoky eye effect - Purple Dust
  • 03 Max Factor smoky eye effect - Bronze Haze
  • 04 Max Factor smoky eye effect - Onyx Storm
  • 06 Max Factor smoky eye effect - Citrus Thunder
  • 07 Max Factor smoky eye effect - Indigo Mist
  • 08 Max Factor smoky eye effect - Silver Storm
"Today is all about how real women wear make-up, so gone is the 10 step smoky eye. Max Factor smoky eye effect is the new beauty essential. It makes creating the smoky eye quick and easy and it’s available in a variety of shades to play up the latest eye trends and classic smoky looks. " spune Pat McGrath creative design director la Max Factor.

Initial, recunosc ca am fost sceptica... tenul meu gras nu imi permite sa folosesc farduri crema sau sub forma de creion pentru machiajul ochilor, nu de alta, dar in 30 de minute tot machiajul se strange in pliul pleoapei. Nu am avut problema asta cu Smokey Eye Effect Eyeshadows, bineinteles cu primer aplicat in prealabil, dupa care  fdt si pudra. Chiar au rezistat eroic 6 ore pe pleoapele mele fara retusuri. Fara aceste etape, si Smokey Eye Effect Eyeshadows se intinde intr-o ora peste tot...
Creioanele sunt prevazute cu doua capete, unul intr-o culoare deschisa pe care o puteti folosi pe toata pleoapa mobila si pe arcada, iar unul intr-o culoare inchisa, pentru trasarea umbrelor. Eu am procedat asa:
- am colorat pleoapa cu step 1
-am conturat linia genelor si coltul extern al ochiului cu step 2
-am blenduit cu buricul degetului pana am obtinut un efect smokey "in degrade"
In total, a durat cam 5 minute sa am ochii machiati (cu tot cu aplicarea bazei de machiaj). Cu doua straturi de mascara, arata chiar foarte ok! (poate in viitor o sa imi fac curaj sa pun si poze :p)
Imi place ca partea pentru step 1 este rotunjita frumos si permite aplicarea cu usurinta pe o suprafata mare, in timp ce step 2 este mai fina, ascutita, permitand trasarea cu acuratete a liniilor. Nu imi place ca in timp partea 2 se toceste si nu mai pot trasa la fel de frumos linia la baza genelor. In rest, intensitatea culorilor este ok, sunt pigmentate frumos si pentru un machiaj de zi sunt chiar foarte potrivite. Nu l-as folosi insa pentru un machiaj mai elaborat, de seara... decat poate in combinatie cu farduri pulbere...
In rest, parerea mea despre Smokey Eye Effect Eyeshadows este una buna, le-as da un 8 si l-as cumpara pentru machiaje de zi. Costa 40 de lei fiecare.

Pupici!

2 comentarii:

  1. imi plac mult genul asta de creioane, am si eu altele .pentru un machiaj rapid sunt super.mersi pentru review.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt foarte practice, intr-adevar! te pupic, modniza!

    RăspundețiȘtergere

ShareThis