Lista mea de bloguri

Like my blog?

miercuri, 9 februarie 2011

Intre Prietene




Aici 
puteti citi una din cele mai ok reviste online pentru femei. Am aflat de acesta revista de pe blogul Antoniei si am accesat linkul din curiozitate. Apoi am petrecut vreo doua ore si am baut trei cesti de cafea navigand pe acest site, ratacind prin sectiunea de fashion, beauty si, de ce nu, lifestyle. Imi place ca e destul de "profi" si mai imi place si ca trateaza anumite subiecte cu o ironie fina si cu mult simt al umorului. Va redau mai jos un mic fragment din ceea ce scrie la sectiunea "About Us", fragment in care eu personal m-am regasit atat de bine.... Enjoy!

Suntem feminine pana in maduva oaselor, dar nu ne declaram feministe. Nu vrem sa linsam barbatii si nici nu ne-am propus ca exercitiu de imaginatie o lume fara ei. Vrem doar sa inlocuim misoginismul cu respectul fata de valorile morale ale unei femei. Suntem frumoase, dar nu suntem obsedate de diete sau de operatii estetice. Oricand, putem aborda aceste subiecte, dar cu o atitudine relaxata. Purtam tocuri si Louis Vuitton, dar am investit mai degraba o avere in educatie si in dezvoltarea noastra personala. Suntem inteligente, dar nu ne erijam in detinatoarele adevarului suprem. Asadar, acceptam alte pareri, fara sa iscam un scandal. Nu punem etichete. Nu impartim lumea in casnice si in carieriste. Credem in fericire atat in cuplu, cat si in afara vietii de familie. Nu ne ascundem dupa deget. Nu pozam in Wonder Women- niciodata mintite, niciodata tradate, niciodata puse in situatii jenante. Ne sprijinim reciproc. Iar cand avem probleme, nu pierdem timpul plangandu-ne de mila, ci cautam solutii sa le rezolvam.

O zi minunata ! Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis